vineri, 9 iulie 2010

Cutia vie

Nu capeti mereu ceea ce vrei .

Esti fericita acum ?
Dar de ce plangi ?
Nimic nu mai poate intoarce timpul inapoi ...

Visezi o viata intreaga la o reusita si intr-o clipa se pierde in trecut .
Zile intregi de munca si sperante inghitite de inferioritatea spirituala a societatii .
Dar ei nu stiu ..

Va spun deci fara ocoluri ca mi-e frica .[...] Imi e, intr-adevar frica, domnilor . Nu, nu ca o sa mor de sete in desert. Voi gasi, poate, o oaza unde sa beau apa.[...] Ma tem numai de fiara din mine care, simtind desertul, va marai si mai tare decat pana acum si va vrea sa termine rafuiala cu Dumnezeu .


Ei nu stiu ca nu conteaza ceea ce te astepta la capatul drumului ci calatoria in sine . 

Strang oameni in sufletul meu pentru ca la asta ma pricep cel mai bine .


Am pierdut . Pierd. Pierd..Pierd. Voi pierde .. 
 Nu ma compatimi. Am langa mine cele mai minunate inimi si mi-e de-ajuns .


26 de comentarii:

  1. Atunci,a meritat sa pierzi si cred ca asta e cel mai important.Acele minunate inimi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare pierdere are si un castig ;)...imi place melodia :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. colecţionezi şi după începi să pierzi ce nu îşi avea locul în inima ta.
    merci frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai pierdut o batalie, o lupta? Dar nu-i nimic..data viitoare vei castiga:)>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Pierderile fac parte din viata, din calatoria de care vorbeai. Nu am mai aprecia clipele frumoase pe care le traim si nici oamenii cu care le traim.

    Ce melodie este? Imi place !

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. uuuu... postarea asta imi place! stii de ce pentru ca in ea e descrisa esenta fericirii: sa ai langa tine acele persoane care daca le trezesti la 3 dimineata ca ai chef sa vina cu tine la o plimbare, sa o faca zambind!
    p.s. telefonul meu e pe silent noaptea,in caz de orice eventualitate ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult !

    Piesa e Rough Draft - Compassion.

    RăspundețiȘtergere
  8. o inima langa tine si e de ajuns sa invingi orice teama:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai langa tine cele mai minunate inimi.Deci poti pierde.Ai tot ce ai nevoe.

    RăspundețiȘtergere
  10. sa trebuiasca intotdeauna sa luptam contra fricii ?

    RăspundețiȘtergere
  11. ai un preeeeeeeeeeemiu:D:> la miiine:o3

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoasa introspectia. Oscileaza intre pesimism si optimism!

    RăspundețiȘtergere
  13. multe inimi... dar nu cea care conteaza!
    aceea abia mai bate...si vrea sa ucida fiara din tine !

    RăspundețiȘtergere
  14. Nepamanteanul meu! Lasa-ma sa-ti ucid monstrii!
    Ai mei vor muri odata cu chemarea ta!

    RăspundețiȘtergere
  15. Raspunde-mi! Sau sterge mesajele mele...De ce ma chinui? De ce te chinui? De ce?

    RăspundețiȘtergere
  16. buna...am continuat si eu jocul cu premiile.
    intră la mine pe blog si vezi, un mic premiu, un mic semn din partea mea.
    merci...

    m.f.

    RăspundețiȘtergere
  17. Sunt multe lucruri pe care le pierdem... dar la fel de multe castigam... ceea ce ni se ia cu o mana, ni se da cu alta... desi, uneori, stiu ca e greu sa crezi. Eu tind sa ma gandesc ca am incetat sa mai cred ;))

    RăspundețiȘtergere
  18. http://efectdenud.blogspot.com/

    un nou blog cu o noua poveste.

    RăspundețiȘtergere
  19. pleeeeeeease click here :o3 :
    http://www.gbx.ro/member_page.php?id=3340 !!
    thaaanks <3

    RăspundețiȘtergere
  20. "avem datoria sa fim fericiti" >:D<
    sa pastram doar ce e frumos si din ce e urat sa incercam sa invatam>:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  21. pierdem apoi castigam...asa e in viata

    RăspundețiȘtergere
  22. in viata avem nevoie de putina sare si putin piper, asadar iti propun ceva amuzant http://pegas-motorizat.blogspot.com
    - Ne amuzăm că nu-i impozabil!

    RăspundețiȘtergere
  23. nu ştiu dacă putem să spunem că pierdem "ceva"... avem ceva al nostru ?

    RăspundețiȘtergere