sâmbătă, 19 februarie 2011

Pune virgula unde vrei

 In ritm lent
Calea stelelor


Mi-am smuls părul din cap și ți-am împletit  o cunună s-o porți în noaptea cu plină lună să te ridici la îngeri să îți planteze aripi să ajungi deasupra universului întâlnindu-te cu stele și sărutându-le printre materii gol ca mai apoi să renaști să îți alegi tu singur tatăl și mama să copilărești din nou cu sufletul departe de pământul muritorilor de rând și să îmi apari în vis să îmi spui tu că ți-e mult mai bine ca mai apoi să uiți să trăiești peste lume construind planete.


13 comentarii:

  1. Faina ideea cu virgula. Eu nu am pus-o niciunde.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu e nevoie de virgule in poeziile tale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Te prinzi în valsul cuvintelor şi al stelelor şi uiţi de toate. Eh, mai trebuie oare virgule, să tot maergi înainte prin magia cuvintelor...

    :)

    mf

    RăspundețiȘtergere
  4. "mi-am smuls parul" nu se potriveste restul e super :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Pacatoasa - E foarte bine si asa.

    @Invizibilul - Draguta ideea ta cu blogul de ciocolata :)

    @Rosaline - Mai e nevoie de cate una din cand in cand.

    @maricica - O calatorie nemaipomenita.

    @ochelari de ploaie - Voi tine cont pe viitor.

    RăspundețiȘtergere
  6. inainte de fiecare litera scrisa mare...

    RăspundețiȘtergere
  7. Tocmai ai desenat un nou univers. Frumos.

    RăspundețiȘtergere
  8. niciodată între subiect şi predicat

    RăspundețiȘtergere